Veel gestelde vragen

BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen?

U kunt bij ons op verschillende manieren bestellen, aan u de keuze wat u het makkelijkst vindt.

Optie 1: Via een papieren bestelformulier: Iedere week ontvangt u met de bezorging van uw maaltijd een nieuwe papieren menulijst. Deze vult u in en geeft u de eerstvolgende keer mee met uw bezorger.

Optie 2: Via de webshop www.tafeltjegedekt.nl ziet u voor verschillende weken al onze menu’s staan. Op deze manier kunnen ook anderen de maaltijden voor u bestellen.

Optie 3: Telefonisch. U kunt telefonisch contact opnemen met 084-88 23 400 tussen 10.00-12.00 uur

Uw bestelling wijzigen of annuleren?

U kunt tot maandag 12.00 uur uw bestelling voor de daarop volgende week aan ons doorgeven, wijzigen of annuleren. Indien u uw bestelling wenst te wijzigen of te annuleren, stuurt u een e-mail of belt u met onze klantenservice op telefoonnummer  084 – 88 23 400. Na maandag 12.00 uur kunnen bestellingen niet meer kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden. Mocht u stoppen met onze maaltijdservice en mocht u nog een thermobox in uw bezit hebben, dan haalt onze bezorger deze bij u op.

Is er een minimale bestelhoeveelheid?

Ja, 1 warme hoofd maaltijd, de bijgerechten zoals soepen, salades, desserts en koelverse maaltijden voor het weekend of feestdagen is een service voor onze klanten. 

Wat zijn de bezorgkosten?

Als u 3 warme maaltijden per week bestelt is de bezorging gratis. Bij minder dan 3 maaltijden per week betaalt u € 2,95 per bezorging.

Zit ik vast aan een abonnement?

Nee, u zit nergens aan vast en bent tot niets verplicht. U bestelt maaltijden als u dat wenst, bestelt u niets dan ontvangt u ook niets. 

Kan ik eerst eens proeven?

Uiteraard! Bestel een proefpakket: 3 maaltijden op 3 verschillende dagen naar keuze voor máár € 25,00.
Wij overtuigen u graag van de kwaliteit, smaak en het gemak van onze maaltijdenservice! Vraag hier uw proefpakket aan

MAALTIJDEN

Wat kan ik van een maaltijd verwachten?

Een maaltijd is bedoeld voor één persoon en weegt 450 gram. De bestelde maaltijd(en) worden warm in een thermobox bij u aan huis geleverd en blijven nog een hele tijd warm mits u de deksel erop laat. Zo kunt u zelf kiezen wanneer u de maaltijd wenst te eten.

De maaltijden zijn verpakt in een dichte verpakking en aan de bovenkant voorzien van een doorzichtige folie, zodat u kunt zien hoe uw maaltijd eruit ziet. Op de maaltijdverpakking zit een sticker met alle ingrediënten, de houdbaarheidsdatum en allergenen informatie. 

Hoe gezond zijn de maaltijden Tafeltje Gedekt?

Onze maaltijden zitten boordevol verse ingrediënten en bevatten 200 gram verse groenten. Bijna alle groente worden gestoomd om zo de smaak, kleur, vitamine en mineralen te behouden. Veel van onze maaltijden zijn vet- en/of natriumbeperkt en bevatten géén onnodige toevoegingen. Uiteraard vindt de bereiding van de maaltijden plaats onder de strengste HACCP richtlijnen, zodat u zeker bent van een kwalitatief hoogstaande en smakelijke maaltijd.

Wat zijn koelverse maaltijden voor het weekend en/of feestdagen?

Deze maaltijden kunt u bijbestellen bij uw warme maaltijd, die u zelf kunt opwarmen op de dagen dat wij geen maaltijden bezorgen zoals het weekend. Deze koelverse maaltijd(en) zijn apart verpakt en zitten in een gekoelde papieren tas. Deze maaltijden kunt u aankruisen op het papieren bestelformulier of door in onze webshop bij het afrekenen de kortingscode Koelversweekend of Koelversfeestdag in te vullen

Hoe moet ik mijn koelverse maaltijd bewaren?

De koelverse maaltijden moeten na bezorging meteen in de koelkast bewaard worden, op een temperatuur tussen de 4 °C en 7 °C. Deze maaltijd kan na bezorging nog 5 dagen gekoeld bewaard worden. Op de verpakking staat de tenminste houdbaar tot (THT) datum vermeld, zodat u weet tot wanneer u de maaltijd kunt gebruiken.

Moet ik de koelverse maaltijden invriezen?

Nee, wij raden invriezen af, maar het kan wel. De smaak en structuur van de maaltijd verandert bij invriezen en komt de kwaliteit vaak niet ten goede. 

Hoe moet ik mijn koelverse maaltijd verwarmen?

Het verwarmen en opdienen van een maaltijd kan in de oven of in de magnetron. Op iedere maaltijd staan de opwarminstructies al vermeld.

Magnetron: Prik gaatjes in de doorzichtige folie. Zet het bakje in de magnetron en verwarm de maaltijd 4-6 minuten op een matige stand, op 600 watt. Laat de maaltijd 1 minuut staan, alvorens het folie te openen. U kunt de maaltijd eventueel op een bord overscheppen. 

Oven: Het bakje waarin uw maaltijd is verpakt is al geschikt voor de oven.  Prik gaatjes in de doorzichtige folie en verwarm de maaltijd op 120° gedurende 30 minuten.   

Wat betekenen de afkorting die bij de maaltijden staan?

VB: vetbeperkt

NB: natriumbeperkt

S: suikerarm: deze maaltijden zijn suikeram bereid

BEZORGING

Waar bezorgt Tafeltje Gedekt?

Op dit moment bezorgen wij in Bilthoven, De Bilt, Den Dolder, Bosch en Duin, Huis ter Heide en Zeist. Mocht u buiten ons huidige bezorggebied wonen, neem dan contact met ons op en dan kijken wij naar de mogelijkheden om u van dienst te zijn.

Wanneer bezorgt Tafeltje Gedekt?

Wij bezorgen van maandag tot en met vrijdag de warme lunch tussen 11.30 en 13.30 uur. Kiest u voor de warme diner bezorging dan ontvangt u uw maaltijd tussen 16.00 en 18.30 uur

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wij leveren de maaltijden graag persoonlijk bij u af en laten de maaltijden niet zomaar achter, tenzij u ons heeft geïnformeerd dat wij de maaltijd ergens mogen neerzetten of afgeven. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn en wij hebben geen afspraken waar wij de maaltijd mogen neerzetten of afgeven dan gaat de maaltijd mee terug. Voor een nalevering zijn wij genoodzaakt € 2,95 in rekening te brengen.

Betalen

U kunt op verschillende manier bij ons betalen.

Optie 1: In de webshop kunt u uw bestelling direct met I-Deal via uw eigen bank eenvoudig betalen.

Optie 2: Aan het einde van de maand ontvangt u uw maandfactuur met daarop de afgenomen maaltijden. Deze maandfactuur kunt u binnen 7 dagen aan ons overmaken.

Optie 3. U kunt ook een incassomachtiging afgeven. Aan het einde van de maand ontvangt u uw maandfactuur met daarop de afgenomen maaltijden. Wij schrijven dan aan het einde van de maand het bedrag af van uw bankrekening.

Om het Incassoformulier te downloaden, klik hier. Dit formulier kunt aan de bezorger meegeven, inscannen of fotograferen en ons e-mailen: info@tafeltjegedekt.nl  of via onderstaand uploaden.

Voor uw en onze veiligheid is het niet mogelijk om contant af te rekenen

Service

Hoe bereik ik jullie als ik een opmerking of een klacht hebt?

Tafeltje Gedekt steekt dagelijks met veel plezier de handen voor uit de mouwen. Wij gaan voor de beste kwaliteit van warme maaltijden en bezorging, maar ook zeker voor onze persoonlijke klantenservice. 

We hopen natuurlijk dat u tevreden bent over onze maaltijden en diensten. Het kan voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. Klachten kunt u kenbaar maken door te bellen met 084 – 88 23 400 of een e-mail sturen naar info@tafeltjegedekt.nl. We doen ons uiterste best om u een passende oplossing te bieden.

Wat als bij bezorging blijkt dat de bestelling niet klopt?

Geef dit dan direct aan de bezorger door. Komt u er pas achter nadat de bezorger alweer vertrokken is, neemt u dan direct telefonisch contact met ons op op het telefoonnummer 084 – 88 23 400. 

Retouren / Herroepingsrecht

Maaltijden en andere producten van Tafeltje Gedekt kunnen niet geretourneerd worden. Dit komt doordat wij verse maaltijden en gekoelde etenswaren leveren, die vallen onder bederfelijke producten waarbij retourneren of herroepen niet mogelijk is.